Pages

Thursday, October 23, 2014

යශෝදරා 31

අමාරු නම් කමක් නෑ

අහන්න පුලුවන් ඒත් අම්මා ආවොත්

හරි එහෙනම් පස්සේ අහන්න

කියද්දිම යශෝදරාගේ අම්මා ආවා

ඉතින් පුතේ කොහොමද අපේ වැඩේ?

ඒක හරි ආන්ට්
වැඩේ ඉවරයි දැන්
ගෙනියන් පුලුවන් ලැප් එක

හොඳයි
කොහොමද අපේ ගාස්තුව

අපෝ මේකට සල්ලි එපා

එහෙම හරි යන්නේ නෑනේ
ඔයාගෙ රස්සාව නේ මේක

ඒ උනාට
අනේ මන්දා
මට ගානක් කියන්න බෑ මේකට

හොඳයි ඔයා මේ වැඩේ වෙන කෙනෙක්ට
කරලා දුන්නොත් කීයක් ගන්නවද
සාමාන්‍යයෙන්

මට මේකට සල්ලි එපා ආන්ට්
ඉගෙන ගන්න කෙනෙක්ට 
උදව්වක් කියලා හිතන්නකෝ

හරි ඉන්නකෝ මම ඔයාගේ අම්මට දෙන්නම් මේක

නෑ නෑ ඕන නෑ ආන්ට්

අනේ අයියෙ
ඕක ගන්නකෝ 
මමනෙ කියන්නේ ඉතින්

හරි මම ගන්නම්

ආ මේක තියාගන්න
මදි නම් කියන්න

මෙන්න බොලේ යශෝදරා අම්මගෙන් සල්ලි ඉල්ලගෙන මට 5000 කොලයක් දික් කරපි

මට මේක වැඩියි මේ වැඩේට

ඒකට කමක් නෑ අයියේ ඔයා මේක ගන්න
ඉක්මනින්ම වැඩේ කරලත් දුන්නනේ

තෑන්ක්ස් 

එහෙනම් අපි යනවා පුතා
ආ ඔයාගෙන් තව උදව්වක් ඕන

මොකක්ද ආන්ට්?

කරදරයක් නැත්නම් විතරක්
දුවට අමාරු දේවල් ටිකක් කියා දෙන්න පුළුවන්ද?

ආ ඒක මම කරලා දෙන්නම්
ඕන උනාම කෝල් එකක් ගන්නකෝ මට

තෑන්ක්ස් පුතා
අපි යනවා එහෙනම්

අපි යනවා අයියේ
පරිස්සමින් ඉන්න
බුදුසරණයි

හොඳයි පරිස්සමින් යන්න නංගා
බුදුසරණයි


යශෝදරා ගියේ හිත පුරෝගෙන කියලා මට නම් තේරුනේ
ඉබ්බ දියට දැම්මම ඇන්නෑවෙ කිව්වා වගේ
අමාරු දේවල් ටික මගෙන් අහගන්න කිව්වනේ
දැන් නත්තල් වගේ ඇති කෙල්ලට

මොනාද දන්නේ නෑ අම්මත් එක්ක කතා කලේ එච්චර වෙලා
අහන්නත් බෑනේ
ඕක අහන්න ගිහිල්ලා තව කාඩ් එකක් දාගන්න වෙන්නේ

නොකර සද්ද යශෝදරාගෙන් අහගන්න ඕන

දැන් ගිහිල්ලා කන්න ඕන හොඳටම බඩගිනියි

අම්මේ කෑම බෙදන්නකෝ
මට බඩගිනියි

ආ ඉන්න මම බෙදලා කතා කරන්නම්

අම්ම කෑම එක බෙදනකල් තාත්තා ගාවට ගිහින්
බිල් ගෙවපු රිසිට් ටික දීලා ආවා

මේ මොකක්ද යකෝ මේ තියෙන්නේ
පොඩි චේන් පොටක් වගේ

wrist-let එකක් නේද?
මම හිතන්නේ මේක යශෝදරාගේ වෙන්න ඕන

කෝල් එකක් දෙන්න ඕන

හෙලෝ නංගා

හෙලෝ අයියේ

ඔයාල තාම මගද?

නෑ අපි ගේ ගාවට ආවා විතරයි
ඇයි කතා කලේ?

ඔයාගේ Wrist-let  එක වැටිලා හිටපු තැන

ආ ඇත්තද?

දැන්නම් එන්න විදියක් නෑ
අපි වෙන වෙලාවක ඇවිල්ලා ගන්නම්

හා එහෙනම් 
මම මේක අරන් තියන්නම්

හොඳයි අයියේ බුදුසරණයි

බුදුසරණයි නංගා

ඒකත් හරි

අම්මා කතා කරන්නේ කෑම බෙදලා වෙන්න ඕන
ගිහිල්ලා ඒකත් කාලා පොඩ්ඩක් ඇල වෙලා ඉන්න ඕන
අද නම් හරිම මහන්සියි

-------------------------


හුටා පොඩ්ඩක් ඇල උනා තමයි 
නැගිටිද්දි ඇල ගඟ වෙලා 
ගඟ මූදට ගලාගෙන ගිහිල්ලා
හොඳටම හවස් වෙලා

බලමු ෆෝන් එක
හුටා මිස් කෝල් ගොඩයි

කව්ද කතා කරලා තියෙන්නේ
අපේ සාතංලා කතා කරලා තියනවා
තව යශෝදරා කතා කරලා තියනවා
තව මේ කව්ද නොදන්න නොම්මර 2කුත් තියනවා

දන්නේ නැති නොම්මර වලට ගත්තම 
කව්ද කස්ටමර්ලා දෙන්නෙක්
ඒ කස්ටියට හෙට එන්න කිව්වා

ගමු බලන්න අපේ සාතන්ලට

හෙලෝ

කියපං

උඹලා කොහේද ඉන්නේ?

මම ගෙදර බං

උඹ ෆෝන් එක ගත්තේ නැති හින්දා අපි ආවේ නෑ

දවල් පොඩ්ඩක් ඇල උනා
මට නින්ද ගියානේ හොඳටම

ආ ඇත්තද එහෙනං හීනෙකුත් බලන්න ඇතිනේ
යශෝදරා හිටියේ නැද්ද හීනෙං

හිටියා 
යශෝදරා හීනෙං මට ඇරියා
උඹටත් ඕන නං කියපං මම ඇරෝලා දෙන්නං
මේ පිස්සු කියවන්නේ නැතුව අනිත් උං කෝ කියපං

උනුත් ගෙවල්වල බං

එහෙනං අපි හෙටම සෙට් වෙමු 

එල 

අනිත් උන්ට කියපං හෙට සෙට් වෙමු කියලා

හරි මං කියන්නං

දැන් ගමු යශෝදරාට
මොකටද දන්නේ නෑ ගත්තේ

හෙලෝ

හෙලෝ අයියේ

--------------------------------------

ඊලඟ කොටසට මෙතනින්

ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්

No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා