Pages

Thursday, October 23, 2014

යශෝදරා 28


ගෙදර ඇවිල්ලා නෑවා ඔක්කොටම කලින්


ඉතුරු වැඩ ටික ඉවර කරද්දි හවස් වෙලා හොඳටම

ආයෙත් නාලා ඉන්න ඕන
පාන්දර කෙලපු පිස්සුවට තාම හොඳටම නිදිමත හින්දා

හෙට උදේම යශෝදරා එනවනේ ලැප් එකත් උස්සන්

අම්මත් එක්ක ආවොත් තමයි වැඩේ

තනියම ආවොත් නං අර අහන්න තියනවා කියපු එක අහයි

දැන් ඕවා කල්පනා කරලා වැඩක් නෑ නිදාගන්නවා ඇරෙන්න

---------------


ඕහ් උදෙන්ම කෝල් එකක්

හෙලෝ

හෙලෝ අයියේ අපි එනවා තව ටිකකින්

ආ අර වැඩේට නේද?

ඔව් මම අම්මත් එක්ක එන්නේ
ඔයාට ලැප් එක දීලා ගියොත් හදලා තියන්න පුලුවන්ද?

ඔව් අවුලක් නෑ 
මම වැඩේ කරන්නම්

තෑන්ක්ස් අයියේ

අයියෝ ඕවා මොනවද
අරන් එන්නකෝ එහෙනම් ලැප් එක

හරි 
බුදුසරණයි අයියේ

බුදුසරණයි නංගා

--------------

උදෙන්ම නැගිටලා ඉතුරු වැඩ ටිකත් කරලා
බලන් හිටියේ යශෝදරා එනකල්

ආවත් ඉතින් වැඩි වෙලා ඉන්නේ නෑනේ
අනික අම්මත් එනවානේ



ගුඩ් මෝනිං අයියේ

ගුඩ් මෝනිං නංගා

කොහොමද ඉතින් ඔයාට?

වරදක් නෑ ටිකක් නිදිමතයි

අපෝ නිදිකුම්බරයා


ඔයාට කොහොමද?

මම හොඳින් අයියේ
මේක තමයි ලැප් එක

මට තේරෙන්නේ නෑ මේක හදන්න
ඔයා වැඩේ කරලා තියන්න

හරි මම ඉවර කරලා කෝල් එකක් දෙන්නම්

හොඳයි අයියේ
මම යනවා අම්මා බලන් ඉන්නවා 
එලියේ

කිව්වට මොකද කෙල්ලට යන්න හිත නෑ වගේ 

මම ටිකක් වෙලා බලන් හිටියා සද්ද නොකර
ඉන්න තැනින් හෙලවුනේ නෑ
මම දිහාම බලන් ඉන්නවා
මොනවහරි කියනකල්
මේක හරි යන වැඩක් නෙවේනෙ
දැන් මෙයාව යැව්වේ නැත්තං අනිවාරෙන්ම නඩුවක්
"වෙන්න නැන්දම්මා" එලියේ බලාගෙන ඇත්තේ

එහෙනම් පරිස්සමින් ගිහින් එන්න නංගා

හා ඔයත් පරිස්සමින් ඉන්න
බුදු සරණයි අයියේ

මම ඔළුව වැනුවා විතරයි

යශෝදරා එලියට ගියා
පුදුම කෙල්ලෙක් මම කතා කරනකල් කතා කලෙත් නෑ
මම යන්න කියනකල් ගියෙත් නෑ
මම මොනා හරි කියකල්ම බලාගෙන හිටියා
හරි ඒකෙන් වැඩක් නෑ
දැන්ම මේක පටන් ගන්න ඕන

ලැප් එකේ වැඩේ පටන් ගන්න කලින් 
දුමක් දාලා හිටියොත් හොඳයි වගේ
නැත්තං ඕන නෑ මේක ඉන්ස්ටෝල් වෙන්න දාලාම යනවා

ඒකත් වෙන්න දාලා

එලියට බැස්සේ දුමක් දාන්න

එලියට යද්දිම අපේ සෙට් එක එනවා


ආ උඹලා ආපු එක හොඳයි

මම මේ දුමක් දාන්න හිත හිත හිටියේ

අපි අරන් ආවා


කෝ රංගයා


දැන් එනවා කිව්වා


ආ මේ එන්නේ

වරෙන් වරෙන්

උඹලා අපිට කලින් ආවනේ


අපි ගොඩක් වෙලා ඇවිල්ලා

මේ ඒක නෙවේ කියන්න හිටියේ
අන්න උඹේ කෑල්ල පුස්ථකාලේ ඉන්නවා දැක්කා
අම්මත් එක්ක

ආ ඇත්තද?

උදේ මෙහේ ඇවිල්ලා ගියේ

ඒ මොකටද?


අලුතෙන් ලැප් එකක් අරගෙන

ඒකට O/S එක දාන්න කියලා

උඹටත් ඉතිං හරි හැපි නේ


ඔව් මූට ඉතින් අරකිව දැක්කම චූන් නේ


අනේ මේ පල යන්න කබරයා

තොට වගේ කෙල්ලක්ව දැක්කම 
මට ලීක් වෙන්නේ නෑ

අයියෝ නවත්තපල්ලාකො බං


මේ ඒක නෙවේ

උඹ සල්ලි ගන්නවාද ඕකට?

අනේ මන්දා බං

ගත්තත් අවුලක් නෑ
මොකද ඉතිං සල්ලි තියනවානේ ඇති වෙන්න

ඒක හරි එහෙනම් ලොකු ගානක් කියපං


එපා එපා එතකොට මරාගෙන කනවා වගේනේ යකෝ

බාගෙන කන්න තියන වල ඉහගෙන කන්න හොඳ නෑ

කොහොමත් මම එපා කිව්වට අහන්නේ නෑ

අනිවාරෙන්ම සල්ලි දීලා තමයි යන්නේ

හරි මේ ඒකෙන් කමක් නෑ අද මොනාද විස්තර


ආ මේ විස්තර කියද්දි මතක් උනේ

උඹලා මොකටද පුස්ථකාලෙට ගියේ?

ඇයි අපිට යන්න බැරිද?


නෑ යන්න බැරි කමක් නෙවේ මම අහන්නේ


එහෙනම්


තොපි කවද්ද යකෝ පොතක් කියෙව්වේ

ඉස්කෝලේ යද්දිත් මගෙයි රංගයගෙයි කටේ බලේටනේ
තොපි පාස් උනේ
නැත්තං ඒකත් ඉවරයි

ඒක තමයි තොපි දෙන්නා මොකටද පුස්ථකාලෙට ගියේ?


හරි හරි කියන්නං ඉතිං





No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා