Pages

Tuesday, October 7, 2014

යශෝදරා 25

අපොයි මේ 
ඔන්න ඔහේ ඕන නෑ
මම පාඩුවේ පැත්තකට වෙලා ඉන්නවා
බාගෙන කන්න තියන වල ඉහෙගෙන කෑවම
අන්තිමට මාළුත් නෑ බිත්තරත් නෑ
ඒක හින්දා පාඩුවේ ඉන්නවා

යාළුවට කෝල් එකක් දෙනවා

වැඩේ හරියන්නේ නෑ කියලා

ම් යශෝදරාගෙන් කෝල් එකක්


හෙලෝ


හෙලෝ ගුඩ් මෝනිං අයියේ


ගුඩ් මෝනිං නංගා


කොහොමද ඔයාට?


වරදක් නෑ

කතා කලේ වැඩකටද?

අපෝ ඔව්

අද නම් ගත්තේ වැඩකට

මේ අද අම්මයි මමයි ෂොපිං ගියා


ආ ඉතින්


ඉතින් කියන්නේ 

අද මම ලැප්ටොප් එකක් ගත්තා

හොඳයිනේ

හොඳයි තමයි

ඒ උනාට ඒකෙ මොනවා හරි හදන්න ඕන
පාවිච්චි කරන්න කලින් 
මට තේරෙන්නේ නෑ

ඒ කිව්වේ


ඒ කිව්වේ 

මේකේ ටයිප් කරන්න විතරයි තියෙන්නේ

මොකක්

ටයිප් කරන්න විතරයි

ඔව්

ඒකත් කලුයි සුදුයි

ඒ මොකක්ද ඒ ලෙඩේ

ඕක මේ අලුතෙන්ම නේද ගත්තා කිව්වේ

ඒක තමයි

මේ දැන් අරන් ආවේ

ම්... මම හිතන්නේ O/S එක දාන්න ඕන ඇති

එහෙම එකක් තමයි කිව්වේ

ඔයා දන්නවද ඒක දාන්න

මම නං දන්නවා

මෙහෙට ගෙනත් දුන්නොත් මම දාලා දෙන්නම්

හා මම දැන් ගෙදර ආවා විතරයි

හෙට අම්මත් එක්ක එන්නම්

හොඳයි

එන්න කලින් මට කෝල් එකක් දීලා එන්න

හා අයියේ


ආ මේ තව එකක් 

මතක ඇතුව ඕකත් එක්ක හම්බඋන
CD DVD වගේ ඒවා තියනවානම්
අරගෙන එන්න

ආ එහෙම එකක් තියනවා තමයි

මම ඒකත් අරං එන්නම්

බුදුසරණයි අයියේ

පරිස්සමින් ඉන්න

බුදුසරණයි නංගා




ම්.... ඒකත් හරි

බලමු දැන් මොකද කරන්නේ කියලා
ආ කෝ මේ අපේ යාළුවෝ ටික
ගන්න ඕන කෝල් එකක්

හෙලෝ

උඹලා කොහෙද ඉන්නේ?

ආ අපි මේ රවුමක් දාන්න ආවා

දැන් ටවුන් එකේ ඉන්නේ

එන්නැද්ද මේ පැත්තේ


ඉඳපං අපි තව ටිකෙන් එන්නම්


හරි වරෙල්ලා



අද යශෝදරා කතා කලේ බොහොම පරිස්සමින් වගේ

මට හිතෙන හැටියට අම්මා ලඟ ඉන්න ඇති
නැත්තං ඔයිට වැඩියේ හුරතල් වෙනවානේ
අවුලක් නෑ
කොහොමත් මම මේක දැනගෙන නේ කරන්නේ
අනික යශෝදරා වගේ කෙල්ලෙක් ඇත්තටම හොඳයි
මගෙත් හීන වල හිටියේ මේ වගේ බෝනික්කියෙක් තමයි

ඒ උනාට මේ වගේ සල්ලි කන්දක් එක්ක නෙවෙයි

මම හිතන්නේ හීනේ පැටලිලාද කොහේද

මොනා උනත් ඒ සල්ලි කන්දම තමයි මට හෙනේට හිටින්නෙත්


ඇරත් මට තාම හිතාගන්න බැරුව ඉන්නේ මොනාද කරන්නේ කියලා
යකෝ දියුනු වෙන්න කියලා හොරකම් කරන්නැයි
නැත්තං ඉතිං චන්දෙකටවත් වැඩ කරන්න ඕන
නොදකිං අපි එහෙම දෙයක් හිතුවොත් ලංකාවේ
චන්ද ක්‍රමේත් වෙනස් වෙයි
අපිට ඉතිං වෙන්නේ ඒවගේ වැඩනේ

ඒයි උඹ උඩ බලාගෙන මොකද කරන්නේ

දවල් හීන බලනවද?

-----------------------


ඊලඟ කොටසට මෙතනින්


ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්

No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා