Pages

Thursday, October 23, 2014

යශෝදරා 30

මේ අපි යං දැං
උඹට වැඩක් තියනවා කිව්ව නේද?

ඔව් බං අර ලැප් එකේ වැඩේ ඉවර කරන්න ඕන


ඒකනේ වරෙල්ලා දැන් පිස්සු කෙලියා ඇති


යං එහෙනං


අපි යනවා


හවසට කෝල් එකක් දෙන්නං


එල

හවසට කෝල් එකක් දීපල්ලා

සෙට් එක ගියාට පස්සේ දාලා ආපු වැඩේ බලන්න ගියේ

ඒකත් ඉවර වෙන්න ඔන්න මෙන්න

ඉතුරු ටිකත් ඉවර කරලා

අන්තිම සෙටින්ග්ස් ටිකත් හදලා දාලා
බඩු ටික පැක් කලා තිබ්බ විදියටම

ගන්න ඕන කෝල් එකක්


හෙලෝ


හෙලෝ අයියේ


ඔයාගේ වැඩේ ඉවරයි නංගා


ආ එහෙමද අපි මේ වැඩ ටික ඉවර වෙලා එන්නම්


කොච්චර වෙලාවකින්ද?


තව පැයකින් විතර


හරි ඔයාලා එන්න

මේක ලෑස්තියි

ඔයාගේ ගාස්තුව කීයද?


මේ මට සල්ලි එපා මේකට


අයියෝ එහෙම කොහොමද

සල්ලි ගන්න

හරි හරි ඔයාල එන්නකෝ ඉස්සෙල්ලම


හා අපි එන්නම්කෝ


ඒක තමයි 


බුදුසරණයි අයියේ


බුදුසරණයි නංගා


ඒකත් හරි


දැන් තියෙන්නේ තේ එකක් බොන්න



තව ටිකෙන් ගොඩක් කතා කරන්න තියනවනේ

මේකට සල්ලි නොගන්න එකට

එයිට කලින් දිව කට තෙමාගන්න එපැයි


අම්මේ........


ඇයි පුතේ 


මට තේ එකක් හදලා දෙන්නකෝ


ඉන්න තව ටිකෙන් ගේන්නම්

අන්න තාත්තා ඔයාට කතා කලා

හා මම බලන්නං


මෙලහකට බැංකු යන්න වෙන්න ඇති

නැත්තං වෙන මොකටද

කෝකටත් ගිහින් බලනවා


තාත්ත මට කතා කලාද?


ආ ඔව් මේ බිල් වගයක් තියනවා ගෙවාගෙන එන්න

මෙන්න සල්ලි

හා

දැන් හදිස්සි නෑනේ

දැන්ම ගෙව්වත් කමක් නෑ

කොහොමත් 12ට කලින් ගෙවන්න වෙයි

හරි මම ගෙවලා එන්නම්


ඒ ටිකත් අරගෙන බැංකුවට යද්දි හෙන පෝලිමක්

අයියෝ සල්ලි

යකෝ සල්ලි දෙන්න තියන අමාරුව

මම හිතන් හිටියේ ගන්න විතරයි අමාරු කියලා
නොදකිං තව ටිකෙන් යශෝදරා එනව
දැන් මෙහෙම පරක්කු වෙලා ගියොත් 
යකා වගේ යන්න වෙන්නේ දූවිලි පෙරාගෙන

ඒකත් ඉක්මනටම ගෙවාගෙන 

ගෙදර ආවේ ඊලඟට අම්මගෙනුත් බැනුම් අහන්න ඕන හින්දා
තේ හදන්න කියලා දාලා ආවනේ

කොහේද ඔයා ගියේ 

අන්න තේ එක සීතල වෙලා ඇති

හරි හරි මම බොන්නම්


ඉක්මනටම තේ එකත් උගුරට හලාගෙන

මූනකට හෝදගෙන එද්දිම යශෝදරා ඇවිල්ලා බලන් ඉන්නවා
මම එනකල්

හුටා අපේ අම්මත් එක්ක "වෙන්න නැන්දම්මා" කතාව

මොනා කියෙව්වද දන්නේ නෑ

යශෝදරා නම් පනාව දාගෙන ඉන්නවා


ඇත්තටම අපි ඉන්න තැන දැක්කම 

යශෝදරාලගේ ගෙදරින් කැමැත්ත දෙයි කියලා
මට නම් පොඩිත්තක් වත් විස්වාසයක් නෑ

ඔයා එනකල් තමා මම බලාගෙන හිටියේ


යශෝදරා මගෙන් ඇස් අහකට ගන්නේ නැතුවම කිව්වා


දැන් ආවනේ ඉතිං

ඔයාගේ වැඩේ නම් හරි

ම්.. මොකද කරේ


මම බැංකුවට ගියා නංගා

එද්දි මහපාරේ දූවිලි කාලා
අව්වට පිච්චිලා එද්දි හරිම අමාරුයි
ඉතින් ආපු ගමන් මූන හෝදගන්න ගියා

මම හිතුවේ නාලා එන්නේ කියලා


නෑ නෑ කොන්ඩේ තෙමුනට නෑවේ නෑ


කෝ ඔයාගේ යාළුවෝ ටික?


ඔය ඇවිත් ගියේ අද උදේ


ඔයාවත් ඇහුවා කෝ කියලා


ආ ඇත්තද?

මාව මතකයි එහෙනම්

ඔය ඇස් කාටද අමතක වෙන්නේ

නෑ මං කිව්වේ මේ 
ඔයාව ඉතින් එහෙම අමතක වෙන්නේ නෑනේ

හුටා ඒක මම කිව්වා නෙමේ කියවුනා

කොහොම උනත් ඒක ඇහුනම
යශෝදරාගේ ඇස් නම් දිලිසුනා

මම මේක ගැන ගොඩක් දන්නේ නෑ අයියේ

ඔයාට පුලුවන්ද මට මේක කියලා දෙන්න

අපොයි පුලුවන්

ඔයා වැඩ කරගෙන යද්දි 
තේරුම් ගන්න අමාරු දෙයක් තියේ නම් 
මට කතා කරලා අහගන්න

ඒක ෂෝයි

ඒක නෙවේ අයියට ලැප් එකක් නැද්ද?

නෑ මට ඉතින් මේක තමයි ඔක්කොටම තියෙන්නේ


මේක ඇද්ද වැඩ වලට?


අවුලක් නෑ ඉතින් 

ඇදගෙන යනවා

කොහොමත් මේක පොඩ්ඩක් මොඩිෆයි කරලා තියෙන්නේ

මට ඕන විදියට
ඒ හින්දා එච්චර අවුලක් නෑ

අනේ මන්දා මට නං ඕවා එච්චර තේරෙන්නෙ නෑ


ඔයාලගෙ අම්මයි අපේ අම්මයි

මොනාද දන්නෙ නෑ මෙච්චර වෙලා කතා කරන්නේ

දන්නේ නෑ 

හැබැයි ගෙදර ගියාම කියයි
එතකොට මම ඔයාට කියන්නම්

ඔව් අනිවාරෙන්ම කියන්න


අම්මා නැති වෙලාවක තමයි ඉතින්


මේකට ඔෆිස් දැම්මා නේද?


ඒක දැම්මා


තව ඔයාට ඉගෙන ගන්න ඕන කරන 

වැඩසටහන් වගේකුත් දැම්මා

ඒක හොඳයි


අම්මලගේ කතාව දැන්මම ඉවර වෙන්නේ නැති හැඩයි


ඉතින් හොඳයිනේ


ඒ මොකෝ?


එතකොට මට ඔයාත් එක්ක කතා කරන්න පුලුවන්නේ


ආ ඒකත් ඇත්ත


ඒක නේන්නම්

ඒකවත් තේරෙන්නේ නැද්ද?

අයියෝ ඔයා දන්නවනේ

මට ඔය වගේ ඒවා මෙලෝ රහක් නෑ කියලා

මම ඔයාට කතා කරන එකද?


නෑ නෑ ඒ වගේ දෙයක් හිතුනේ නෑ කියලා කිව්වේ


ආ ඒක මිසක්

මම හිතුවේ මට කතා කරන්න කැමති නෑ කියලා

පිස්සුද 

මම මොකටද අකමැති වෙන්නේ

මටත් ඕන ඒක තමයි ඒ උනාට
අතන වෙන කතාව හොඳ එකක් උනොත් හොඳයි
ඒක තමයි


අර මොකක්ද මගෙන් අහන්න තියනවා කියලා කිව්වේ


ඔයාගෙන් එකක් නෙවේ අනේ

ගොඩක් අහන්න තියනවානේ

නෑ අනේ දවසක් කිව්වේ

මගෙන් අහන්න තියනවා කියලා
මොකක්ද මන්දා

ආ ඔව්

අහන්න තියනවා තමයි

ඉතින් අහන්නකෝ


අනේ මේ දැන්


ඔව් දැන් අහන්න


මෙතන අමාරුයිනේ

දැන්ම අහන්න ඕනද?

----------------------------------------------


 ඊලඟ කොටසට මෙතනින්

ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්


No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා