Pages

Sunday, November 9, 2014

යශෝදරා 37

මේ උඹලා යමල්ලා
අපි කඩ වලට කෝල් කරලා යමු
බලන්න කලින් 

ම්... ඒකත් නරක නෑ

මේ අපි යනවා එහෙනං

එල

හරි උං දෙන්නත් ගියා


ගනිං බලන්න නොම්මරයක් කෝල් කරන්න

ආ මේකෙන්ම ගනිං

හෙලෝ 

හෙලෝ
කව්ද මේ

ආ මම මේ කතා කලේ
ඔයාලගේ කඩයක් තියනවානේද ටවුන් එකේ
ඒක දෙනවද කියලා අහන්න

කඩේ නම් දෙනවා 

ඔයාල මොනා වගේ වැඩකටද බැලුවේ

අපි නම් කම්පියුටර් ෂොප් එකකට බැලුවේ

අවුලක් නෑ
දෙන්න පුළුවන්

කොහොමද ඔයාලගේ කඩ කුලිය වෙන්නේ

අපි දීල තිබුනේ විසිපන්දහයි
මේකයි මේ කඩේ තියෙන්නේ මගේ නමට නෙවෙයි
අපේ අක්කගේ නමට
එයා එක්ක තමයි කතා කරන්න වෙන්නේ
මම ඔයාට එයාගේ නොම්මරේ දෙන්නම්

හරි දෙන්නකෝ

ලියාගන්න එහෙනම්
 77XXXXXXX

හරි ස්තුතියි
මම කෝල් එකක් දීලා බලන්නම්



මේ බං මේක කොතන තියන කඩේද?

මේක තියෙන්නේ බං ලුනුවිල හන්දිය පහු කරද්දිම වගේ

ආ ඒ කියන්නේ ටවුන් සීමාවෙන් පිට නේ

ඔව් ටිකක් එලියේ තමයි

මේ ගානට අමාරු කරනවා බං ඒ හරියේ
අපිට කස්ටමර්ලා වැඩියෙන් ගැවසෙන හරියක් ඕන

ඔව් උඹට යශෝදරාව බලා ගන්න ලේසියිනේ

ඔව් හැමදාම යශෝදරා මගෙ ලඟට ඇවිල්ලා
රෙද්ද උස්සලා පෙන්නුවේ නැත්තං කෑවේ නෑ වගේනේ
ඒකට ලේසි වෙන්න තමයි මේ ගන්න යන්නේ
අනේ මේ ගොං කතා කියන්නෙ නැතුව ඉඳපං

නොදකිං තොගෙ වාචාල කට

අයියෝ මේ නවත්තපල්ලකෝ
මේ වැඩේ ගැන හිතපල්ලා


හරි අපි ගාන අහමුකෝ කතා කරලා
පස්සේ බලමුකෝ මොකද වෙන්නේ කියලා
මූද හත්ගව්වක් තියලා අමුඩ ගහන්න ඕන නෑනේ

එහෙනං කතා කරපංකෝ ඊලඟ නොම්මරේට

හෙලෝ

හෙලෝ

ඔයාලගේ ෂොප් එකක් තියනවද ටවුන් එකේ

අපේ ෂොප් එකක් නම් තියනවා
මොකක්ද ඔයාලට දැනගන්න ඕන?


අපිට දැනගන්න ඕන ඒක රෙන්ට් කරනවද කියලා

මොන වගේ බිස්නස් එකකටද?

කම්පියුටර් ෂොප් එකකට වගේ

හරි ඔයාල ඇවිල්ලා මුනගැහෙන්න පුළුවන්ද
මොකද මේ වගේ වැඩ ෆෝන් එකෙන් කතා කරන්න
මම එච්චර කැමති නෑ

ගැටළුවක් නෑ අපි එන්නම්
ඔයාව කොහේද අපි මුනගැහෙන්නේ

ඔයාල කොහේද?

අපි වෙන්නප්පුවේ


මම ඉන්නෙ නම් කටුනේරියේ
දැන් නම් මම පොඩි වැඩක ඉන්නේ
මෙහෙම කරමු මම ඔයාට
තව පැයකින් විතර කෝල් එකක් දෙන්නම්

තෑන්ක්ස් 

එහෙනම් කෝල් එකක් දෙන්න

ඒකත් හරි 

මේ කොතන එකද බං?

මේක නම් තියෙන්නේ ටවුම මැදමයි

ම්.. කීයක් කියයිද දන්නේ නෑ

ඒක තමයි හිතාගන්න බැරි

ටවුන් එක මැද්දේ නම් පුතෝ බර ගානක් වෙයි

හරි අපි යමුද බලන්න කඩ සෙට් එක

යමු

බලපං අපේ දෙන්නට කෝල් එකක් දීලා
මොකද කරන්නේ කියලා

මුං දෙන්න පත්තර ඒජන්සියේ ජොබ් එකක්
හම්බ වෙලාද දන්නෑ මෙච්චර පරක්කු

ඒක තමයි ගනිං බලන්න කෝල් එකක්

හෙලෝ

තොපි කොහෙද යකෝ ඉන්නේ?

ආ එහෙමද?

ඉඳපල්ලා අපිත් එනවා දැන්


හරි උං ඉන්නේ ටවුමේ
අපි යමං

-----------------------------

ඊලඟ කොටසට මෙතනින්



ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්



No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා