Pages

Sunday, September 7, 2014

යශෝදරා 9

තව කෝල් එකක් 
ම්.. යශෝදරාගෙන්

හෙලෝ


හෙලෝ අයියේ

කොහොමද ඉතින්?

අවුලක් නෑ

ඔයාට කොහොමද?

හොඳයි අයියේ


වැඩකටද ගත්තේ?


නෑ මම විශේෂ වැඩකට නෙවේ කතා කලේ

අයියා වැඩකද ඉන්නේ?

නෑ නෑ

මම මේ කාලා ඉවර වෙලා 
ටිකක් පැත්තකට වෙලා හිටියා
දැන් නම් මොකුත් වැඩක් නෑ

එහෙනම් හොඳයි


ඒ මොකෝ


නෑ ඉතින් මට ටිකක් කතා කරන්න පුලුවන්නේ


ආ අවුලක් නෑ

ඔයාට ඕන දෙයක් කියන්න

අද නම් මට ගොඩක් සතුටුයි


ඒ මොකද?


අද අයියා ආවනේ අපේ ස්කූල් එකට


ඒකද හේතුව


නෑ තව තියනවා


ඒ මොනවද?


ඔයා දන්නවද අද අපේ ඉස්කෝලේ ප්‍රධාන මාතෘකාව තමයි ඔයා


හුටා මම මොකක් හරි බාල්දියක් පෙරලගෙනද දන්නෙත් නෑ

ඇහ් ඒ මොකෝ ඒ?

එහෙම තමයි

අපේ යාළුවෝ දෙන්නා නම් ඔයා ගැන ගොඩක් හොඳ කිව්වා

මොනවද අප්පේ මම ගැන කිව්වේ


අපෝ ඒවා වෙන දවසක කියන්නම්


අයියෝ ඉස්සෙල්ලා එහෙම කියලා දැන් මෙහෙම කිව්වම මට මෙලෝ රහක් නැතුව යනවනේ


හරි හරි මම කියන්නම්කෝ


මෙහෙමයි

ඔයා හොඳයිලු

ආ එච්චරද?


නෑ තව කිව්වා

ඔයා ගොඩක් ලස්සනයිලු

අයියෝ කොල්ලෝ ලස්සන නෑනේ

අර හැන්ඩ්සම් ද මොකක්ද කියලා නේ කියන්නේ

ඒක තමයි අනේ


වෙන මොනවද කියන්නේ?


තව එක එක ඒවා කිව්වා

මට මතකත් නෑ

අපොයි

අපරාදේ දන්නවානම් කියනවා ලියලා තියාගන්න කියලා

ඒක තමයි


ඉතින් ඔය කියන ඒවා ඇත්තද?


සමහර ඒවා ඇත්ත තමයි


මොනවද සමහර ඒවා


අනේ මගෙන් අහන්න එපා


නැත්තං ඉති කාගෙන්ද අහන්නේ


කාගෙන් හරි අහගන්න

මට ලැජ්ජයි ඔහොම අහද්දි

මේක යකෝ මාර ලැජ්ජාවක්නේ

අනේ මන්දා මේ කෙල්ලෝ නම්
ම්.. ඒකත් එහෙමද?

මේ ඒක නෙවේ මම ඔයාගේ යාළුවන්ටත් ටිකට් ගත්තා


ආ ඇයි ඒ


නෑ ඉතින් මම හින්දා ඔයාගේ යාළුවෝ තරහා කරගන්න ඕනා නෑනේ

අනික ඔයා ආවේ නැත්තම් මට ගොඩක් දුක හිතෙයි
වැඩ දෙකම වෙන්න එපැයි

අපරාදෙනෙ සල්ලි


ඔයා ඒක ගැන හිතන්න එපා අයියේ

මට ඒක ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි

අනේ මන්දා


කොහොම උනත් ඔයා නම් අනිවාරෙන්ම එන්න ඕනා


හරි හරි මම එනවා

මෙච්චර කරලත් මම ආවේ නැත්නම් ඔයා පව්නේ

ඇති යන්තම් මම ගැනත් ටිකක් හිතනවා


නැතුව බෑනේ

මොනවා උනත් ඔයා මගේ හොඳ කස්ටමර් කෙනෙක් නේ

කස්ටමර් විතරද?


නෑ ඉතින් ඔයා මගේ හොඳ යාළුවෙකුත් වෙනවනේ


එහෙනම් කමක් නෑ


ඇත්තටම අයියා වගේ කෙනෙක් හම්බවෙන්න නම් පින් කරලා තියෙන්න ඕනා


ඒ මොකද ඒ?


මට ඒක කියන්න තේරෙන්නේ නෑ

දවසක අයියටම තේරුම් යයි මම කියපු දේ

අනේ මන්දා නංගා මට නම් ඕවා මෙලෝ රහක් නෑ

මම ඉතින් දෙන දෙයක් කාලා වෙන දෙයක් බලාගෙන ඉන්න එකානේ

අනේ ඔයාගේ වටිනාකම ඔයා දන්නේ නෑනේ


බලාගෙන ඕක ඇහුනොත් මාව හොරු ගෙනියයි


ඒකත් ඇත්ත 


ගෙනියලා දවස් දෙක තුනකින් ආයේ ගෙනත් දෙයි අපේ ගෙදරටම

අම්මෝ මේකාව නම් එපා ඕන නම් අපි කීයක් හරි දෙන්නම් කියලා

අනේ අනේ ඔයා නම්

යශෝදරා හිනා වෙනවා ඇහුවමයි මෙහෙම

තව මට අයියගෙන් දෙයක් දැනගන්න ඕනා ඒක මම පස්සේ අහන්නම්


ඉතින් දැන් අහන්නකෝ


නෑ නෑ මම වෙන වෙලාවක අහන්නම්


හා හා ඕන එකක්

හැබැයි ඉතින් මගෙන් අහන්න ඕන ඒවා
වෙන වෙන අයගෙන් අහන්න එපා

හී හී අපෝ නෑ

මම ඔයාගෙන්ම අහන්නම්
එහෙනම් මම තියන්නම්

හොඳයි නංගා

තෑන්ක්ස් ගොඩක් 
මාව බේරුවට

අපෝ ඕක මොකක්ද

එහෙනම් අයියේ බුදු සරණයි
මම තියනවා ෆෝන් එක

බුදුසරණයි නංගා



අප්පේ ඇති යන්තම් ඒ නඩුවත් ඉවරයි

අර මොකක්ද දන්නේ නෑ එයාට අහන්න තියනවා කිව්වේ
මෙලහකට මොකක් හරි විකාරයක් වෙන්න ඇති
දැක්කනේ ඉතින් මොනව හරි ඇහුවම ලැජ්ජයිලු
පුදුම කෙල්ලෙක් තමයි
අනික ඉතින් මමත් කෙල්ලො එක්ක යාළුවෙලාම නෑනේ
ඒක හින්දා ඔය මගුල් මට නම් මෙලෝ රහක් නෑ
මොනවා උනත් හොඳ කෙල්ලෙක් වෙන්න ඕනා
නැත්නම් මාව යාළුවන්ගෙන් බේරගන්නේ නෑනේ

ආ දැන්නේ මතක් උනේ දැන් කොහොමද අපේ උන්ට මේක කියන්නේ

මම ටිකට් ගත්තා කියනවද නැත්තං
යශෝදරා අරන් දුන්නා කියනවද
බොරු කියන්න ඕනා නෑනේ
ඇත්තම කියනවා සෙට් එකට

--------------------------------

ඊලඟ කොටසට මෙතනින්



ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්


No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා