Pages

Sunday, September 14, 2014

යශෝදරා 12

උදෙන්ම නැගිට්ටේ වැඩ තිබුන හින්දම නෙවේ
ඇත්තම කිව්වොත් නින්ද යන්නේ නෑ

මොකද මේ අද උදෙන්ම නැගිටගෙන?


මේ නිකන් අම්මේ අද නිදිමත නෑ


ආ එහෙනම් කමක් නෑ

මම හිතුවේ වැඩකට යන්න නැගිටලා කියලා

නෑ නෑ අද විශේෂ වැඩක් නම් නෑ

දවල් වෙලා කොන්සට් එකක් තියනවා යන්න

ආ ගිහින් එන්න

හැබැයි පුතෝ කෙල්ලො එහෙම අල්ලගන්නේ බලාගෙන

මට මොන කෙල්ලොද අම්මෙ

මම මේ කාලා බීලා නිදහසේ ඉන්න එකානේ

ඔව් ඉතින් ඒ ගැන නම් බය වෙන්න දෙයක් නෑ

ඒත් අර ළමයා නම් ඔයාට ටිකක් කැමතියි වගේ

මොන ළමයද?


ඇයි පුතේ අර එදා ආවේ

ටිකට් එකක් දෙන්න

හුටා අම්මා ඒකත් දැකලා වගේ

ආ එයාද?

මොකක්ද ඒ දරුවගේ නම?


යශෝදරා


අනේ... ලස්සන නමක් නේ

මොනවා උනත් සීදේවි කෙලි පොඩ්ඩ

මේ මොන මගුලක්ද යකෝ අපේ අම්මට වෙලා තියෙන්නේ

අනේ මන්දා අම්මේ මම දන්න සීදේවියෙක් නම් නෑ

හරි හරි බලමුකෝ


ම්... ඒක නම් එච්චර ඇල්ලුවේ නෑ

මම යනවා ඉස්සරහට

මේ මොන මගුලක්ද යකෝ අපේ අම්මට වෙලා තියෙන්නේ

උදේ පාන්දරම මට වදේ ගහන්න ගත්තා
අම්මපා මේවට තමයි උදෙන්ම නැගිටලා ඉල්ලන් කනවා කියන්නේ

----------------

ම්.. කාගෙන්ද උදෙන්ම කෝල් එක

හෙලෝ උඹ කොහේද ඉන්නේ?


මම ගෙදර බං


වරෙන් එලියට අපි ඉස්සරහ ඉන්නේ


එල


-------


මොකද වෙන්නේ?


අපි නිකන් ආවේ බං මේ පැත්තේ


ඒක හොඳයි

දුමක් ගෙනාවද?

ආ බීල මැරියං


මේ ඒක නෙවෙයි

උඔලා අද එනවනේ යන්න?

නැතුව නැතුව ඉතින් අපි උඹේ අතිජාත මිත්‍රයෝ ටිකනේ


අපි නැතුව උඹට තනියට කවුරුත් නෑනේ


මේ රංගයෝ මම මේ කියන එක අහලා කලබල වෙන්න එපා

යශෝදරා මාර කතාවක් කිව්වනේ බං

ඇයි උඹව බඳින්න ඕනා කිව්වද?


නෑ යකෝ එහෙම කිව්වනම් හිත හදාගන්න තිබුනා

මේක ඊට හපන්

ඉතින් කියපන්කෝ අගේ නොකර


මේකයි සීන් එක

අද යශෝදරාගේ අම්මයි තාත්තයි එනවා

ඉතින්


ඉතින් කියන්නේ අද යශෝදරා මාව එයාලට අඳුන්වලා දෙයි වගේ


ඉතින් හොඳයිනේ


නොදකිං තොපි වගේ සාතන්ලා ටිකක්

මම මොනවද යකෝ කියන්නේ

අපි කොහොමද දන්නේ ඒක


අයියෝ එහෙම කියන්න එපා බං

මම අමාරුවේ වැටුනම උඹලා මාව දාලා යනවද?

මේ අහපං මම අත්දැකීමෙන් වගේ කියන්නේ

උඹ මුකුත් කියන්න යන්න එපා
උඹට නෙවේ වගේ අහන ඒවට උත්තර දීලා ඉඳපන් ශේප් එකේ

ඒක නම් හොඳයි තමයි


ඒකනේ වැඩියේ හිතන්න යන්න එපා

යන්තමට හිනාව දාගෙන ඉඳපන් මූන මූසල කරගන්නේ නැතිව

වැඩියේ කතා කරන්න යන්න එපා

මොකද ගොනා උනාට උම්බෑ කිව්වොත් තමා චාටර් වෙන්නේ

අනේ පල යන්න ගස් ගෙම්බා


මේ සිරාවටම කිව්වත් වගේ වැඩියේ කතා කරන්න යන්න එපා


ඒක ඇත්ත


හරි හරි තව මොනවා හරි උපදෙස් තියනවාද උඹලගේ?


නෑ නෑ තව කියන්න ගාස්තු අය කරනවා


යකෝ තොපිට ගෙවලා තියෙන්නේ සේරටම වැඩියෙනුත් එක්ක


හරි හරි දැනට ඔය ඇති 


ඔව් උඹ ප්‍රපෝසල් එකක් නෙවේනේ කතා කරන්න යන්නේ


ටිකක් පිළිවෙලට යමන් එච්චරයි


මොනා උනත් අපේ යාළුවෝ ටික නම් මරේ මරු

මුන් ටික හිටියොත් ලංකාවම අනිත් පැත්තට පෙරලන එකත් එච්චර අමාරු නෑ වගේ

හරි හරි දැන් යමු දවල්ට කාලා ලෑස්ති වෙලා වරෙල්ලා එහෙනම්


අපි යනවා එහෙනම් දවල්ට සෙට් වෙමු


-----------------


මම දවල්ට කාලා ලෑස්ති වෙලා බලද්දි අයන් එක කැඩිලානේ

අයියෝ සල්ලි

අම්මේ මේ අයන් එක කැඩිලා


ආ ඉන්න මම කියන්නම් තාත්තට


අනේ මේ තාත්තට කියලා මේක හදද්දි පෙරහැර ගිහිල්ලා


අනේ මන්දා ළමයෝ ඔයාලත් ගෙදර දේවල් බලලා කරන්නේ නෑනේ


අයියෝ අම්මෙ දැන් ගෙදර වැඩ කරන වෙලාව නෙවේනේ


මම දන්නෙ නෑ එහෙනම් ඕන දෙයක් කරගන්න


හුටාපටස් දැන් මොකද කරන්නේ

ම්.....

බලමු කල්පනා පාරක් දාලා


ආ යාළුවෙක්ට කිව්වොත් අයන් එකක් අරන් එයිනේ


ගන්න ඕන කෝල් එකක්


හෙලෝ


කියපං


මේ පොඩි උදව්වක් ඕන


කියපං බං 

මේ එද්දි අයන් එකක් අරන් වරෙන්කෝ


ඇයි මොකටද?


මගේ පස්ස පැත්ත මැද ගන්න

මේ ටිකේ යශෝදරාට දීලා සැහෙන අමාරුයි නේ

අනේ මේ පල යන්න ගස් ගෙම්බා


මේ යකෝ අපේ ගෙදර අයන් එක වැඩ කරන්නේ නෑ

එද්දි එකක් අරන් වරෙං

හරි හරි ගේන්නම්

නොදකිං බං උඹත් මටම කරදර කරනවානේ

අනේ රංගයෝ හොඳ එකා වගේ අරන් වරෙන්කෝ


හරි හරි ගේන්නම්


එලකිරි 

එහෙනම් ටිකක් වේලාසනින් වරෙන්

හා හා මම එන්නම්

නොදකිං තෝ වගේ වදකාරයෙක්

අඩේ එහෙම කියන්න එපා බං 

උඹ ඉතින් මගේ අතිජාත පජාති ජරාජාති කඩප්පුලි මිත්තරයානේ බං

අයියෝ මම අයන් දෙකක්ම ගේනනම් තියපං ෆෝන් එක

මට ඇඳගන්න පරක්කු වෙනවා යකෝ

ආ මේ ඒක නෙවේ


මොකද එදා පාර?


ඇඳ බරද දන්නේ නෑනේ?


නොදකිං තෝ නං


බීප් බීප් බීප් 

රංගයාට මල පැනලා කෝල් එක කට් කලා

අවුලක් නෑ ඉතින් යාළුවෝ සෙට් එකනේ

යකෝ මුන්ට නොකර කාට කරදර කරන්නද?

--------------

ඊලඟ කොටසට මෙතනින්


ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්

No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා