Pages

Sunday, September 14, 2014

යශෝදරා 11

තේ එකකුත් බිව්වා

දැන් මොකද කරන්නේ 


යශෝට ගන්නවද නැද්ද?


ම් නිකන් බොරුවට වැඩක් නැතිව කතාවට යන්න හොඳත් නෑනේ

යශෝ නරක දෙයක් හිතුවොත් එහෙම

මට මේ තියන රෙස්පෙක්ට් එකත් නැතිව යයි


අනික අරගෙන කියන්න දේකුත් නෑනේ


ඔන්න ඔහේ පැත්තකට වෙලා ඉන්නවා ටීවී එකේ යන කාටුන් එකක් බලලා


-----------------


හවස එලියට බැස්සේ හෙට අඳින්න ඇඳුමක් ගන්න හිතාගෙන


ඒ උනාට මම දන්නේ නෑනේ ඇඳුම් තෝරගන්න

ඇත්තම කිව්වොත් ඒ පැත්තෙන් නම් මම මෙලෝ රහක් නෑ

මල්ලිත් පන්ති ගිහිල්ලා හින්දා ඇඳුම් ගන්න යන්න කෙනෙකුත් නෑ

පාටක්වත් තෝරගන්න දන්නේ නෑනේ
නොදකිං මම නම්

දැන් මොකද කරන්නේ.........


ම්... ගම්මු බලන්න යශෝට කෝල් එකක්


හෙලෝ නංගා වැඩකද ඉන්නේ?


ආ.. නෑ.. අයියේ ඇයි කතා කලේ?


මේ මට පොඩි උදව්වක් කරනවද?


ම්.. මොකක්ද අයියේ?


මේ මම පොඩ්ඩක් එලියට ආවා ඇඳුමක් ගන්න

ඒ උනාට මම ඇඳුම් තෝරන්න දන්නේ නෑනේ

ඕහ් දැන් මොකද කරන්නේ?


මොකද කරන්නේ කියන්න මම දන්නේ නෑ

අඩුම තරමේ පාටක්වත් කිව්වොත් මොකක් හරි ගන්න තිබුනා

ආ ඔයාට නම් ඕන පාටක් ගැලපෙයි


අනේ මන්දා

මට එහෙම කියන්න දන්නේ නෑනේ

මටත් හිතාගන්න බෑ


ම්.. ඔයාලගේ කොන්සට් ඉවෙන්ට් එකේ මොන පාටද වැඩියෙන්ම තියෙන්නේ


ම්.. ඒකේ නම් දම්පාට වගේ තමයි


ආ එහෙනම් ඒ පාට මොනවාහරි ගන්නම්


ෂර්ට් එකක් වගේ හොඳයි අයියට

ගොඩක් වැදගත් පාටයි

ම්... මමත් කල්පනා කලේ එහෙම තමයි


අපොයි ඔව් ටිකක් වැදගත් විදියට එන්න

අපේ අම්මයි තාත්තයි එනවා එදාට

අම්මෝ මම නම් එදාට එන්නේ නෑ ඔයත් එක්ක කතාවට


අපෝ චන්ඩියා දැන්ම බය වෙලාද?


මම බය වෙන්නේ මොකටද?

ඔයාට ගැටලුවක් උනොත් කියලා මම එහෙම කිව්වේ

නෑ නෑ එහෙම වෙන්නෙ නෑ

මම කොහොමත් ඔයා ගැන කියලා තියෙන්නේ

හපොයි දෙයියනේ


අනේ මේ ඒක අවුලක් කරගන්න එපා

මම කොහොමත් අපේ අම්මට හැමදේම කියනවා

හරි දැන් ඉතින් කමක් නෑ

මම මේ ෂර්ට් එක ගන්නවා
මට මේක ටිකක් හිතට ඇල්ලුවා

හරි එහෙනම් හෙට එන්න

පිළිවෙලට එන්න
යාළුවෝ ටික මොනවා කරයිද දන්නේ නැහැනේ?

ආ ඒක කියන්න අමතක උනානේ

මම කිව්වා අපේ යාළුවන්ට ඔයා ටිකට් අරන් දුන්නා කියලා

ඉතින්.


ඉතින් කියන්නේ අපේ සෙට් එකට හරි හැපි

කොන්වන්ට් එක අස්සට රිංගන්න හම්බ වෙනවනෙ

ඒ උනාට ඔයා එච්චර කැමති නෑනේ?


අනේ මන්දා 

අවුලක් නෑ ඉතිං
මට නම් එහෙම විශේෂයක් නෑ

ඒකනේ මම කිව්වේ ඔයා ගොඩක් වටින කෙනෙක් කියලා


අනේ මන්දා මට ඕවා තේරෙන්නේ නෑ නංගා

ඔයා දන්නවනේ මම හරිම සරල විදියට ජීවත් වෙන කෙනෙක්


දැන් අරන් ඉවරද ඇඳුම් 


ම්..


ලස්සනට එන්න


හා


ඔයා එනකල් මම බලාගෙන ඉන්නවා


තව ටිකෙන් අම්මත් එයි 

එයිට කලින් මම කිචන් එකට යන්න ඕන

මම හෙට එන්නම්


බුදුසරණයි අයියේ


බුදුසරණයි නංගා


-------


ගෙදර එද්දි ටිකක් රෑ උනා

ආව ගමන් නාලා සරමත් ඇඳගෙන කෑමත් කාලා නිදාගන්න ගියාට
අර නිදි දෙව්දුවද කව්ද ඉන්නේ මම හිතන්නේ එයා කොහේද ගිහිල්ලා වගේ
සෑහෙන වෙලාවක් යනකල් නින්ද ආවේම නෑ
එක එක විකාර මතක් වෙනවා

කොහොම හරි ඔට්ටු වෙලා හිත එකලස් කරගත්තම නම් නින්දගියා


----------------------------


ඊලඟ කොටසට මෙතනින්



ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්



No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා