Pages

Monday, September 29, 2014

යශෝදරා 15

ආහ් මේ ඔයානේ

යශෝදරාගේ ලස්සන දැක්කම මම ආයෙමත් ඒ ඇස් එක්ක අතරමං වෙලා වගේ දැනුනා


ඔය ඉතින් ආයේ දෙන්නත් එක්ක භාවනා කරනවා වගේ


සමාධි නංගිගේ කටහඬින් තමයි පියවි සිහියට ආවේ


ඉතින් කොහොමද අයියේ

යශෝදරා කතා කලේ මගෙන් ඇස් අහකට ගන්නේ නැතුව

හොඳයි 

ඔයාලගේ ඩාන්ස් එක නම් නියමයි
මම ගොඩක් ආසාවෙන් බැලුවේ

තෑනක්ස් අයියේ


ඒ වගේම ඔයාත් ගොඩක් ලස්සනයි

ඒ පාර නම් කෙල්ලගේ මූනත් රතු උනාද කොහෙද


හැමදේම හිතුවටත් වැඩියේ හොඳට කෙරුනා

මට නම් ගොඩක් සතුටුයි

ඔයාට තමයි තෑන්ක් කරන්න ඕන

අපිව ගොඩ දැම්මට

ඒක නම් ඇත්ත අයියේ

ඉතින් ආයේ නැද්ද ඔයාලට ඉවෙන්ට් එකක්


නෑ අපිට තිබුනේ මේක විතරයි


අවුලක්ම නෑ

ඒක ඉතින් හරියටම කරගත්තනේ

කෝ ඔයාගේ යාළුවෝ?


ආ එයාලා ඇතුලේ කොන්සට් එක බලනවා


ඔයා කොන්සට් එක බලන්නේ නැද්ද?


මම ඉතින් ඕන කෙනාව බලාගත්තනේ

මම කිව්වේ ඉවෙන්ට් එක බලාගත්තනේ
දැන් ඕක බැලුවත් එකයි නැතත් එකයි

එහෙම කියද්දි යශෝදරාගේ ඇස් දිලිසුනා වගේ


අපි ඔයාට පොඩි තෑග්ගක් ලෑස්ති කරලා තියෙන්නේ


ආ ඒ මොකක්ද?


ගෙදර ගිහින්ම බලන්න


ඒක අම්මා ගාව තියලා තියෙන්නේ


හපොයි සල්ලි

ඒ කියන්නේ මේ තෑගි සීන් එක යශෝදරාගේ අම්මත් දන්නවා
මේක නම් ලේසි කෙලියක් නෙවෙයි වගේ

දැන් කෝ ඔයාගේ අම්මා?

අම්මා ස්ටාෆ් රූම් එකේ ඇති

කතා කරන්නද?

එපා එපා පිස්සුද

මේ මට නම් බෑ
ඔයාලගේ අම්මා එක්ක කතා කරන්න

බය වෙන්න එපා අයියේ අපේ අම්මා හරිම හොඳයි


ඒ උනාට මම මොනාද කියන්නේ එයාට?


ඔයා මුකුත් කියන්න යන්න එපා

අහන එකට උත්තර දෙන්න

ඒක නම් අවුලක් නෑ

අවුල තියෙන්නේ මොනා අහයිද කියලා

බලමුකෝ

අවුලක් වෙන එකක් නෑ





ආ අයියේ අපිට ෆොටෝ එකක් ගන්න ඕන කමක් නැද්ද?
 
අනේ අයියේ අපි තුන්දෙනාගේ ෆොටෝ එකක් ගන්නකෝ

කෝ දෙන්න 

ඔය පැත්තට නෙවේ මේ පැත්තට ඉන්න නැත්නම් 
ඉර එලියට පිටිපස්ස හැරුනම ඉස්සරහෙන් මූණුටික කලු වෙනවා

හරි එ‍හෙනම්

මෙන්න ෆෝන් එක

ඔයාත් එන්න ෆොටෝ එකකට

අනේ මේ මාව මොකටද?

ෆේස් බුක් දාන්නේ නෑනේ?

ඒකට දාන්න තමයි


මම නම් ආස නෑ වැඩියේ. ඕනම නම් කමක් නෑ ඉතින්

හීනියට වගේ නරියෙකුත් නෑව්වා නැත්තං හොඳ නෑනේ

අපෝ මෙයාගේ තියන ඝනකම

නෑ මං මේ කිව්වේ අවුලක් වෙන්නේ නැති වෙයි නේ


මොන අවුල්ද

බලාගෙන ගියාම අයියා මාර බයයිනේ

අපෝ ගෑණු ළමයි එක්ක මම වැඩියේ ගණුදෙනු තියාගන්න බයයි

මෙච්චර හොඳට ඉඳලා නිකන් හරි කාඩ් එකක් වැදුනොත්

තව ඉස්සරහට කාඩ් එකක් වදින්න තමයි තියෙන්නේ


ඒකත් හොඳම කෙනෙක්ගෙ


අනේ මේ සමාධි අයියත් එක්ක එකට එක කියන්න යන්න එපා


මේ පේන්නැද්ද දැන්මම


ඒක තමයි

මේ මගෙන් මුකුත් අහගන්න එපා උඹලා දෙන්නා

යශෝදරා වත්සලාටයි සමාධිටයි කඩාගෙන පැන්න



අනේ සමාවෙන්න අයියේ හිතරිදෙන මුකුත් කිව්වානම්
ඔයා ගනන් ගන්න එපා

 වත්සලාටයි සමාධිටයි කඩාගෙන පැනන්නට
 මට ඒ ටික කිව්වේ හරිම අහිංසක විදියට


හොඳ වෙලාවට යශෝදරා මැද්දට පැනලා කතාව නැවැත්තුවේ නැත්තං මුං දෙන්නා මගෙන් හොඳට අහගන්නවා
කොහොම උනත් මෙතන හොඳ ළමයා වෙන එක මටයි යශෝදරාටයි දෙන්නටම හොඳයි

 නෑ නෑ අවුලක් නෑ

අනේ අයියේ 
ඔය ඔක්කොම අමතක කරලා
අපිත් එක්ක ෆොටෝ එකකට  ඉන්න

ආ කතාවෙන් කතාවෙන් ඒකත් අමතක උනා


කව්ද ගන්නේ ෆොටෝ එක


මම ගන්නම්


සමාධි පැනලා ගියේ ෆොටෝ එක ගන්න



අනේ මේ වත්සලා මේක ගන්නේ කොහොමද


අපෝ මෙයා ෆොටෝ එකක් ගන්න ගියාට දන්නෙත් නෑ


මේ පොඩ්ඩක් කියලා දෙන්නකෝ


ඉන්න මම එන්නම්


මමයි යශෝදරායි බලාගෙන ඉන්නවා


සමාධියි වත්සලායි ෆෝන් එකත් එක්ක ඔට්ටු වෙනවා


කොහොම හරි ටෙස්ට් ෆොටෝ දෙක තුනක්ම ගහගෙන ඉවර වෙලා වත්සලා ආවා අපි හිටපු තැනට 

ඇවිල්ලා ගත්තා ෆොටෝ එක

ඒකත් හරි
දැන් මම අම්මට එන්න කියන්නම්

ඒ මොකටද?

ආවම බලාගන්නකෝ

මේ මම යනවා මට නම් බෑ

අනේ අයියේ මම කියනවට ඉන්නකෝ ටිකක්

හරි හරි මම ඉන්නම්
 එක්කගෙන එන්නකෝ

මේ මොන මරාලයක්ද යකෝ මේ වැටෙන්න යන්නේ
මොන මගුල උනත් දැන් ඉතින් ඉන්න එපැයි

-----------------------

ඊලඟ කොටසට මෙතනින්



ඉස්සෙල්ලා කොටසට

No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා