Pages

Sunday, September 14, 2014

යශෝදරා 13

-----------------------------
හෝන් කරනවා
රංගයා ඇවිල්ලා වගේ

අම්මේ උඹ ආවද?


නෑ මම පියෑඹුවා


දීපන් ඉතින් ඕක


ආ ගනිං


වරෙන්කෝ එහෙනම්


මමයි රංගයයි කාමරේට ගිහින් අයන් එක ගහලා ලෑස්ති උනා


මේ පොඩි උදව්වක් කරපංකෝ


මොකක්ද?


මේක පොඩ්ඩක් අයන් කරපංකෝ බං 

මම ලෑස්ති වෙනකං

නොදකි තෝ නං


අඩේ මොකක්ද බං

උඹට දැන් වැඩකුත් නෑනේ

දීපන්කෝ එහෙනම්


ආ මේක ගනිං මම වොෂ් එකක් දාගෙන එන්නම්


රංගයට ෂර්ට් එක අයන් කරන්න දීලා මම පැන්නා බාත් රූම් එකට නාගෙන එන්න

එද්දි ෂර්ට් එකත් අයන් කරලා ඩෙනිම් එකත් අයන් කරලා රැක් එකේ දාලා තියනවා


අනේ උඹ නං එලකිරි වගේ කොල්ලෙක් බං


අනේ මේ පල යන්න

තොට වැඩක් කරගන්න ඕන උනාම තමයි බටර් ගාන්නේ

හරි හරි ඉඳපන් මම ඉක්මනට ඇඳුම දාගෙන එන්නම්


වරෙන් ඉක්මනට බූරුවා

මම ඉක්මනින්ම ලෑස්ති වෙලා එලියට එද්දි අපේ සෙට් එක ගොඩ බැහැලා


ආ උඔලා ආවද?


ආ මේකනේ වැඩේ අපි ඔක්කොම ටීෂර්ට් ගහලා මූ විතරක් ෂර්ට් එකක්


අයියෝ කෝටුවා පටන්ගත්තා නේද බර බරේ


ඇයි බං මට අද යශෝදරාගේ අම්මවයි තාත්තවයි හම්බවෙන්නත් තියනවා

උඹට එහෙම ප්‍රශ්නයක් නෑනේ

ඒක තමයි උඹට බලන්න කෙල්ලෙක් ඉන්නවා නම් උඹත් ෂර්ට් එකක් දාගෙන එන්න එපැයි


ඔක්කොටම කලින් ජංගියක් දාගෙනද ආවේ කියපං?


හූ හූ හූ අනේ මේ කෝටුවෝ ඉරිසියාව ගානකට තියාගං


අනේ මේ පලයව් යන්න


උඹටත් කෑල්ලක් සෙට් කරලා දෙන්නම්


අඩේ සිරාවටමද කිව්වේ?


බලමු ඉතිං උඹටත් මොකක් හරි පටලව ගන්න


අනේ ඒක තමයි බං

මට නං එපා වෙලා ඉන්නේ

මේ ඒක නෙවේ උඹලා ඔක්කොටම කියන්නේ

පිස්සු කෙලින්න එපා
දන්නවානේ
අපි යන්නේ කොන්වන්ට් එකට
එහෙට ගියාම පිළිවෙලකට හිටපල්ලා

එහේ සිස්ටර්ලා ගොඩ දෙනෙක් මාව දන්නවා

පිස්සු කෙලලා මගේ කාඩ් එක කුඩු කරන්න නම් එපා

ආ... උඹට කාඩ් එකක් තියනවද?


අනේ මේ විකාර නම් කරන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා ඔන්න

නැත්තං මෙහෙමම ඉඳපල්ලා එන්නේ නැතිව

හරි හරි අවුලක් නෑ අපි එලටම ඉන්නංකෝ


හරි එහෙනම් අපි යමුද?


යමු එහෙනම්

---------------

ඊලඟ කොටසට මෙතනින්



ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්






No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා