Pages

Sunday, September 7, 2014

යශෝදරා 10

යශෝදරාට කතා කරලා පොඩ්ඩක් ඇල උනා විතරයි
තවත් කෝල් එකක්
නොදකිං අපේ සාතන්ලා ටික
අම්මපා මට මුං සැනසිල්ලේ ඉන්න දෙන්නේම නෑනේ

හෙලෝ 


කොහේද ඉන්නේ?


ගෙදර


කා එක්කද යකෝ එල්ලිලා හිටියේ මෙච්චර වෙලා?


මේ යාළුවෙක් කතා කලා බං


යාළුවෙක්?

ආ... දැන් උඹට අපි නොදන්න යාළුවොත් ඉන්නවද?

මේ බයිලා කියන්නේ නැතුව කියපන් කොහේද ඉන්නේ කියලා


අපි ඉන්නේ ඉස්සරහ වරෙන් එලියට


ඉඳපන් මම ඇවිත් විස්තරේ කියන්නම්


හපොයි මේ යශෝදරා කතා කරන වෙලාවට මුන් ටිකත් කතා කරලානේ

අවුලක් නෑ කියන්න දෙයක් තියන හින්දා
මොනා උනත් දැන් ඉතින් යන්න එපැයි

----------


මොකද වෙන්නේ


මොනා වෙන්නද

අපි ආවා මේ පැත්තේ

කා එක්කද එල්ලිලා හිටියේ?


ඒක කියන්න කලින් දුමක් ගනින්කෝ


ආ ගනිං


එල


මේකයි විස්තරේ

දැන් මේ ටිකකට කලින් යශෝදරා කතා කලා

කව්ද යශෝදරා?


ඇයි බං එදා ඇවිල්ලා ටිකට් එකක් දීලා ගියේ


ආ එයාද?


ඔව්


ඉතිං මොනාද කියන්නේ?


ඒකට කලින් උඹලා කියපල්ලකෝ කොන්සට් එකට එනවද කියලා?


උඹ ටිකට් අරන් දෙනවා නම් අපි එනවා


අනික ඉතින් උඹ අපේ යාළුවනේ


ඒක තමයි උඹ දෙයක් කිව්වොත් අපිට බෑ කියන්න බෑනේ


අනිවාරෙන්ම

එලකිරි

මම දන්නවා කොහොමත් උඹලා මගේ අතිජාත කාලකන්නි පාප මිත්තරයෝ ටික කියලා

අනේ පල යන්න


හරි හරි මේ

ඒක නෙවෙයි
මම පොඩ්ඩක් යශෝදරාට කිව්වා 
අපේ යාළුවොත් එන්න අහනවා කියලා

ඉතින්?


ඉතින් එයා කිව්වා යාළුවන්ටත් ටිකට් දෙන්නම් කියලා


අඩේ නියමයිනේ


ඒක තමයි යකෝ සලකපියව් මට

තොපිව කොන්සට් බලන්න එක්කන් යනවට

අනේ පල යන්න ගස් ගෙම්බා


අපි සෙට් එක මෙහෙන් පිටත් වෙමු


අපි 5දෙනාම යනවද?


ඔව් යකෝ ඔක්කොමල්ලා යනවා

මම යනවද එහෙම උඹලා නැතුව

හරි හරි 

ඒක හොඳයි

අපි මෙහෙට සෙට් වෙලා යං එහෙනම්


ඔව් ඒ අදහස හොඳයි

හෙටනේ කොන්සට් එක
ටිකක් පිළිවෙලට වරෙල්ලා

අනේ මේ පිස්සුද?


යකෝ යශෝදරාගේ යාළුවොත් ඉන්නවා

ඒකයි මේ තොපිට කියන්නේ
කොහේද ඉතින් කෙල්ලෙක් සෙට් කරලා දෙන්න ගියාම 
මාව කන්න එනවනේ

එපා නම් නිකන් ඉඳපියව්

මම යනවා තනියම
තොපි ඉඳපල්ලා

නෑ නෑ පිස්සුද බං


දැන් පිලිවෙලට කිව්වේ කොහොමද එන්න ඕනා?


ලොකු පිළිවෙලක් ඕන නෑ

ටයි කෝට් ගහන්න ඕන නෑ
සපත්තු දෙකක් දාලා 
ඩෙනිමක් ගහලා 
කොලර් එකක් තියන ටී ෂර්ට් එකක් දාගෙන වරෙල්ලා
ගොබ්බ පාටවල් නම් දාගෙන එන්න එපා

හරි එහෙම කරමු දැන් කීයටද ඔය කොන්සට් එක තියෙන්නේ?


කොහොමත් ඉතින්  3ට විතර පටන් ගන්නේ මට මතක හැටියට


හරි අපි 2 වෙද්දි ඉන්නම්


එලකිරි

එහෙනම් වරද්දන්න එපා

හරි අපි යනවා හෙට සෙට් වෙමු


හරි පරිස්සමින් යමල්ලා

මම කෝල් එකක් දෙන්නම්

එල

----------------------

හරි ඒකත් ඉවරයි


දැන් ආයේ යශෝදරාට කෝල් එකක් ගන්නත් හිතෙනවා

බලමු මොකද කරන්නේ කියලා
ඉස්සෙල්ලම ගිහින් තේ එකක් බීලා පොඩ්ඩක් සැනසිල්ලේ ඉන්න ඕනා


----------------------------

ඊලඟ කොටසට මෙතනින්



ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්




No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා