Pages

Sunday, August 31, 2014

යශෝදරා 5

---------------------------------------------------

යශෝදරා යනවත් එක්කම වට උනේ යාළුවෝ සෙට් එක

නොදකිං මුං ටික 
දැන් කයි මගේ කන

ආ එහෙනම් මේකයි සීන් එක නේද ඊයේ ෆෝන් එක බිසී වෙලා තිබුනේ

හරියටම හරි කොටා පටන් ගත්තා

මොකක්ද සීන් එක?

මම නිකන් මට නෙවේ වගේ ඉන්න උත්සාහ කරනවා
ඒ උනාට ටිකක් අමාරුයි වගේ

දැන් අපි එතකොට හාවෝ

රංගයත් කට දැම්මා

අනේ මේ පල යන්න ගස් ගෙම්බා

මට මොන සීන්ද?

ඊයේ කිව්වලු අනිවාරෙන්ම එනවා කියලා


ඔව් බලපල්ලකෝ කොහොමද ඒක කියලා


ඔව් අපිට කිව්වෙත් නෑ මූ


මෙච්චර එකට ඉන්න අපිටත් කොලේ වහනවානේ


මේ මොන මගුලක්ද යකෝ ?

මගෙ කස්ටමර්ලා කතා කරන කරන සැරේට තොපිට රිපෝට් කරන්න ඕනද මම?

කස්ටමර්ලා ටිකට් දෙන්න එනවා දැකලා නෑනේ අපි මෙයිට කලින්


ඒ උනාට මේක නම් වෙනස් කතන්දරයක්


ඒක තමයි


දැන් මොකක්ද කතන්දරේ?


කතන්දරේ මොකක්ද කියලා තමයි අපිත් අහන්නේ


දැන් මොකක්ද උඹෙයි ඒ කෙල්ලගෙයි සීන් එක


මොන සීන් එකක්වත් නෑ බං

පිස්සුද උඹලට?

අනේ මේ පල යන්න ගං කබරයා

උඹ එනවනේ අපිට සුදුළූණු පොඩි කරන්න

මුන්ට නම් මෙහෙම කියලා බේරෙන්න හම්බ වෙන්නේ නෑ වගේ

හපොයි දෙයියනේ අද මුං මාව කාලා සෝඩා බොයි වගේ

අඩෝ සිරාවටම මගෙයි ඒ කෙල්ලගෙයි අතර සම්බන්ධයක් නෑ උඹලා හිතන විදියෙ


එහෙනම් මොන විදියේ සම්බන්ධයක්ද තියෙන්නේ?


එහෙම මුකුත් නෑ බං

දවසක් දෙකක් කතා කලා වැඩ වලට
ඉතින් මේ......

මොනවද ඉතින් මේ.... ?


හිටපල්ලකො කියනකං 

කොහේද තොපිට ඉවසිල්ලක් නෑනේ
ඔක්කොම කියන්නං 

අපි යංකෝ එලියට 

දැන් මේ මගුල් මෙතන කතා කරන්න බෑනේ

අම්මා ආවොත් තව නඩුවක්

ඔක්කොටම කලින් තොපි මාව චාටර් කරයි වගේ අම්මට

හා යමංකෝ එලියට


ඒක තමයි 

දුමක් දාන ගමන් ආතල් එකේ කතා කරමුකෝ

යමල්ලා ඉතින් තවත් මෙතන ටැක් ගැහෙන්නේ නැතිව


------------------------------


දැන් කියපන්කෝ විස්තරේ


ඉස්සෙල්ලා දුමක් දීපං 


ආ ගනිං සාතං


එල


මේකයි උනේ


මම අර කෙල්ලට කරලා දීපු වැඩේ හොඳට වෙලා


වෙලා කියන්නේ ඉබේම වෙලාද?


නෑ යකෝ ඒක ඒ වැඩේට හරියටම හරිගිහිල්ලා


ඉතින්?


ඉතින් කියන්නේ

ඒක හින්දා ඒ කෙල්ල ඊයේ කතා කරලා මට තෑන්ක් කලා
තව ඉස්කෝලෙ විස්තර වගේකුත් කිව්වා

එච්චරද කිව්වේ?


නෑ මට තව එන්නත් කිව්වා කොන්සට් එක බලන්න


ඉතින් උඹ එන්නම් කිව්වද?


නෑ මම කිව්වා මට ඕවට සල්ලි නෑ කියලා

මම අතිනුත් ටිකක් දැම්මා නැත්තං අමාරු කරනවානේ වැඩේ
දැන් කොහොම හරි මේක ශේප් කරගන්නත් එපැයි

ඉතින් ඒකි ඇහුවා

මම ඔයාට ටිකට් එකක් දුන්නොත් එනවද කියලා

ඉතින් එහෙම කියද්දි පව්නේ බං

බෑ කියන්න බෑනේ බං
එහෙම කියලා හිමීට මුක්කුවක් ගහලා බැලුවා මොකද වෙන්නේ කියලා

අනේ උඹේ සත්ව කරුණාව


අනේ පලයන් ගස් ගෙම්බා

මොනා උනත් යකෝ ඒකි මගේ කස්ටමර් කෙනෙක්නේ

මට ඉතින් බෑ කියන්න බෑනේ ටිකට් එකත් අරන් දීලා එන්න කිව්වම


ඉතින් මම හා කිව්වා


එතකොට තොපි දෙන්නා පැයක් විතර කතා කලේ ඔච්චරද?

කොටා ආයෙත් නඩුවක් ඇද්දා

උඹ කොහොමද දන්නේ මූ ගොඩක් වෙලා කතා කලා කියලා?



මම මූට ඊයේ කෝල් එකක් ගන්න ගියාම බිසී

ගොඩක් වෙලා ට්‍රයි කරලා ගත්තේ
පැයක්වත් ඉන්න ඇති කෝල් එකේ

අනේ පලයන් පැයක් නම් කතා කලේ නෑ

ඕනා නම් විනාඩි 10ක් 15ක් කතා කරන්න ඇති

අනේ මේ බොරු නොකියා ඉඳපන් උඹ අඩුම පැය භාගයක් වත්  කතා කරන්න ඕනා


අනේ මට නම් එහෙම තේරුනේ නෑ


ආ ඇත්තද ?


ඔව් ඉතින් අරකි කතා කලාම තොට වෙලාව යනවා තේරෙන්නේ නෑනේ


අපොයි වරද්ද ගත්තා නේද මම කට 


ආ ඔය පැන්නේ බලලා මල්ලෙන් එලියට


පිස්සුද යකෝ මට සෑහෙන වෙලාවක් ගියා මට සල්ලි නෑ කියන එක නොකියා කියා ගන්න

එක පාරටම කියන්න බෑනේ බං අපි දුප්පත් කියලා.
නැත්තං චාටර්නේ බං මොනා උනත මගෙ කස්ටමර් කෙනෙක්නේ
මම හිමීට කතාව අනිත් පැත්තට හැරෙව්වා
දැන් ඉතින් කොහොමත් නෝන්ඩිනේ

එතකොට ඇයි දන්නේ නෑ නේ උඹලා දෙන්නා මූනට මූන බලාගෙන හිටියේ සෑහෙන වෙලා?

මට පේන්නේ මූට නං සෑහෙන ඊරිසියයි වගේ වැඩේට

මොන මේ මම?

පිස්සුද උඹට?

අනේ මේ පලයන් යන්න බොරු නොකියා

අපි ඔක්කොම දැක්කනේ
උඹයි ඒකියි දපනේ වැටිලා ඉන්නවා

අයියෝ වෙන මොනාද මට කරන්න කියන්නේ


ඇයි බං ඒකි ටිකට් එක දීලා යන්නේ නැතුව මං දිහා බලන් හිටියම

ඒකටත් මං පලිද යකෝ?

අනික ඉතින් මම බලන් හිටියා මිසක් ඇස් ගැහුවේ නෑනේ ඒකිට


උඹයි ඒකියි දෙන්නම ඇස් දෙක හෙල්ලුවේ වත් නැතිව බලන් හිටපු හින්දා තමයි අපිත් අහන්නේ


හරි හරි දැන් කොහොම හරි ඒකි උඹට ටිකට් එකකුත් දුන්නනේ

දැන් ප්‍රශ්නේ ඒක නෙවෙයි

මොකක්ද දැන් ප්‍රශ්නේ?

මුන් මාව අතාරින්නේම නෑ වගේ

දැන් උඹ ඕකට තනියම යන්නද හදන්නේ?


කෙලියා නේද තාප්පෙටම

ඔව් කිව්වොත් සෙට් එක අප්සෙට්
නෑ කිව්වොත් මට අප්සෙට් මුන්වත් එක්කන් යන්න වෙනවානේ කට්ටියටම කොහොමද ඉස්සරහ ටිකට් ගන්නේ
ඒවා ගොඩක් ගනන් නේ

ඔව් ඔව් ඕකා ඔය කොලේ වැහුවේ අපිට හොරෙන් යන්න තමයි


අනේ මේ පල යන්න ඇටකිච්චා


යකෝ කොහේද යන කෙල්ලෙක් කෝල් කරලා ටිකට් එකක් දෙනවයි කියපු පලියට තොපිටත් කතා කරන්නද කොන්සට් බලන්න යන්න

අනික ටිකට් එක ඉතින් අතට දෙනකල් ෂුවර් නෑනේ

ඒකයි මම කිව්වේ නැත්තේ


අනේ මේ පල යන්න ගල් ආඳා

තෝ වගේ ගං කබරයෙක් නම් මම මේ කපේදි දැක්කේ නෑ

යන්තං ඒකත් ශේප් වගේ


දැන් මොකක්ද ඊලඟට වෙන්නේ කියලා හිතා ගන්න බැරුව ඉද්දි දෙයියෝ බැලුවා වගේ අම්මා කතා කලා 

හොඳ වෙලාවට නැත්තං මුං මාව අද අතාරින්නේම නෑ

මම හිතන්නේ කෑම කන්න වෙන්න ඕනා
විශේෂ දෙයක් නොවුනත් මෙතනින් පැනගන්න මට ඒ හොඳටම ඇතිනේ

මේ මචං අම්මා කතා කරනවා

මම යන්න ඕනා 
ඒක නෙවේ
දැන් උඹලා මගේ තනියට එනවද නැද්ද කියපල්ලා?
මමත් හිමීට මගේ වාසියට කතාව හරෝගත්තා
නැත්තං බෑනේ

හැබැයි ඉතින් මගේ අතේ නං සල්ලි නෑ කොල්ලෝ ටිකට් ගන්න


ආ මූට කෑලි බලන්න යන්න අපි ටිකට් ගන්න ඕනා

යකෝ මේක මාර ලෝකයක්නේ

අනේ මේ තොපිට එන්න බැරිනම් නිකන් ඉඳපල්ලා


අනේ තොට ඕනා නම් පල අපි එන්නේ නෑ


අඩෝ එහෙම කියන්න එපා බං

අපි කොහොම හරි යං 
ටිකට් එකක් මහ ගානක් යැ

ම් ඒකත් ඇත්ත තමයි


එහෙනම් එහෙම කරමු


බුදු අම්මෝ ඇති යාන්තං සේරම මගේ වාසියට ශේප් උනා

නොදකිං මුං නං යාළුවෝ නෙවේ ගල් කබරයෝ ටිකක්

එල අපිත් යනවා එහෙනම්

අද හවස ප්‍රෝග්‍රෑම් මුකුත් නෑනේ

අද පොඩ්ඩක් ඉම්මු බං ගෙදරට වෙලා


ඒක හොඳයි නැත්තං බැනුම් අහලා විසේ යනවා ගෙවල් වලින්


එල 

එහෙනම් කෝල් එකක් දීපල්ලා

මමත් හිමීට ගේ ඇතුලට ගියා මොකුත් උනේ නෑ වගේ

මදැයි ඔයින් ගියා
------------------------------------------------

ඊලඟ කොටසට මෙතනින්


ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්




No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා