Pages

Friday, August 29, 2014

යශෝදරා 4

පුතේ නැගිටින්න 
අන්න ඔයාගේ කස්ටමර්ලා වගයක් ඇවිත් ඉන්නවා

උදෙන්ම අම්මා සද්දේ දානවා


මොකටද අම්මේ?


මොනවද සින්දු වගයක් දාගන්නලු


ටිකක් ඉන්න කියන්න මම එන්නම්


ඉක්මනට ලෑස්ති වෙලා එන්න


හරි හරි


------------- 


ආ මොකක්ද වෙන්න ඕනා?


අපේ සින්දු වගයක් තියනවා

පිළිවෙලට හදා ගන්න ඕනා

හරි ලිස්ට් එක දෙන්න මම දාලා දෙන්නම්


ඉක්මනටම ඒ වැඩෙත් ඉවර කරලා එලියට යන්න යද්දිම කොටා එනවා


උඹ යන්නද ගියේ කොහේ හරි?


නෑ මම මේ ඇවිදින්න පුලුවන්ද කියලා බැලුවා

අංශබාගේ හැදිලානේ හිටියේ

අයියෝ මේ

මගේ වැඩේ කරලා දීපන්කෝ

මොකක්ද?


ෆෝන් එකේ වැඩේ


ආ දීපන් බලන්න

අනේ හදලා දීපන්කෝ කොහොම හරි


ආ මේක කරන්න පුලුවන් වගේ

ඉඳපන් ටිකක් 

ඒක කරන ගමන් කෝල් එකක්

ඕහ් යශෝදරා

හෙලෝ


හෙලෝ අයියේ 

ඔයා ෂොප් එකේ ඉන්නවාද?

දැන් නම් ෂොප් එකේ තමයි ඉන්නේ


මම තව ටිකෙන් එනවා


මේ


නොදකිං විතරක් ඉතුරු ටික කියන්න කලින් කෝල් එක කට් උනානේ

මේ සාතං මේතන ඉද්දි යශෝදරා ආවොත් මල කෙලියයි ආයේ කෝල් එකක් ගත්තොත් තවත් නඩුවක්

ආ උඹලා මෙතනද?


හුටා රංගයයි කෝටුවයි ඇටකිච්චයි

දැන්නම් මට දාඩියත් දාගෙන එන්නේ
තව ටිකෙන් යශෝදරා මෙතනට එනවා

ඔව් බං මම මේ උදෙන්ම ආවා ෆෝන් එකේ වැඩක් කරගන්න

මේකේ ඉන්ටනෙට් වැඩකරන්නේ නෑ

ඕක ඉවරද දැන්?


නෑ තව ටිකක් තියනවා


හදිස්සි නම් ගෙදර ගිහින් ජංගියක් දාගෙන වරෙන්

ඊයේ වෙච්ච සීන් එක ආයෙමත් මතක් කලා රංගයා
හූ හූ හූ
අපේ සෙට් එකම ආයෙත් එකම හිනාවයි
කෝටුවාට හැංගෙන්න තැනක් නැතුව වගේ
වටපිට බලනවා

ඉඳපන් ටිකක් 

මොකද හදිස්සිය?

නෑ නෑ අපිට හදිස්සියක් නෑ

උඹ ඕක ඉවර කරලා වරෙන්
අපි එලියට වෙලා ඉන්නම්

සෙට් එක එලියට යන්න හැරෙද්දිම මෙන්න යශෝදරා එනවා


හායි අයියේ


ආ කොහොමද ඉතින්?


හොඳයි

ඔයාට කොහොමද?

අවුලක් නෑ

දැනට නැති උනාට තව ටිකෙන් වෙනවානේ

ඔයාට අර ටිකට් එක දෙන්න ආවේ

ආ තෑන්ක්ස් ඔයාට


තෑන්ක්ස් නැතුවට කමක් නෑ

අනිවාරෙන්ම එන්න කොන්සට් එකට

හා මම පුලුවන් උනොත් එන්නම්


පුලුවන් උනොත් නෙවේ

අනිවාරෙන්ම එන්න
ඔයා ඊයේ කිව්වේ එනවාමයි කියලා

අයියෝ කෑවා කෑවා වැඩේ උළුඳු වඩයක් කරන් කෑවා දැන් ඉතින් සේරම ඉවරයි අපේ සෙට් එක ඉන්න තැන මෙහෙම කතාවක් ගියා කියන්නේ මගේ කන් දෙකට අබ සරණයි


හරි හරි මම එන්නම්

මට වචනත් පැටලෙනවා වගේ 

ඔන්න එහෙනම් එන්න ඕනා 

මම බලාගෙන ඉන්නවා ඔයා එනකල්

එහෙම කියලා ආයෙත් අර ලස්සන හිනාව දාගෙන බලාගෙන ඉන්නවා

මගේ ඇස් දෙකත් අහකට යන්න බෑ වගේ ගල් ගැහිලා
මගේ අම්මෝ මේ කෙල්ලගේ ලස්සන
බෝනික්කියෙක් වගේ
සුදුම සුදුයි ඇත්දල පාටයි
කොහොමද අහක බලාගන්නේ
එහෙමම තත්පර 20ක් විතර යන්න ඇති
එකම වචනයක්වත් කතා නොකර
එයාත් මම දිහා බලන් හිටියේ
ඒ ඇස් කතා කරනවා වගේ දැනෙනවා
ඇස් වලින් කතා කරන්න පුලුවන්ද
කතා කරන ඇස් දැක්කේ අදමයි


එහෙනම් මම යනවා
ඔන්න වරද්දන්න එපා එන්න

මම මුකුත් කියන්නේ නැතුවම ඔලුව වැනුවා

ඇත්තටම කිව්වොත් කතා කරගන්න බැරි තරමටම ගල් ගැහිලා වගේ හිටියේ

යශෝදරා නොපෙනී යනකල් කිසිම කතාවක් නෑ අපේ කට්ටිය

දැන් ඉතින් ඊලඟට වෙන දේ ගැන මතක් වෙද්දි බාර් එකක් මංකොල්ල කාලා බොන්න තමයි හිතෙන්නේ


----------------------------------
ඊලඟ කොටසට මෙතනින්

ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්

No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා