Pages

Tuesday, August 26, 2014

යශෝදරා 2

---------------------------------------------------------------------------------


පුතා කෑවද?

ඔව් අම්මා මම කෑවා


ඕහ් කෝල් එකක් මෙලහට අපේ සාතන්ලා වෙන්න ඇති

මොනවා බලන්නද උන් තමයි

හෙලෝ

කියපන්

උඹ කොහේද ඉන්නේ?

මම ගෙදර ඉන්නේ

එලියට වරෙන් 

අපි ඇවිල්ලා ඉන්නේ

මොකේද යන්නේ?


වරෙන්කෝ එලියට ඉස්සෙල්ලාම


ඉඳපන් මම එන්නම්


--------------


දැන් මොකද වෙන්නේ?


මොනවා වෙන්නද 

ෂෝට් එකක් අරන් වරෙන් නාන්න යන්න

ඉඳපන් මම ඉක්මනට අරන් එන්නම්


වරෙන් ඉක්මනට 


හරි හරි



----------


මේ යමු කිව්වට ටිකක් අමාරුයිනේ


යකෝ මගේ තාත්තා මහින්ද රාජපක්ෂ නෙවෙයි

මේකේ යන් තුන්දෙනා ඩබල් දාලා
කෝටුවයි මූයි එයි අනිත් එකේ

දුම් ගත්තද?


ඔව් ඔව්


තෝ නම් ඉක්මනටම මැරෙන නැකතක ඉපදිලා තියෙන්නේ


බියර් 5කුත් ගත්තා


එලනේ බං


යමු යමු ඉක්මනට

තොපි අදද නාන්න යන්නේ නැත්තං හෙට එලිවෙලා වගේද?

යමං යමං එහෙනම්



------------



අම්මෝ මේකේ ඇවිල්ලා කොන්දත් රිදෙනවා

බැස්සා විතරයි කෝටුවගේ බර බරේ

අමාරුවට බියර් එකක් බොමු 

මොකද ඉතිං වැල්ලේ පස් පංගුව හරි යන්නේ නෑනේ

ඒකත් හොඳ අදහස තමයි

අම්මපා උඹේ ටිකිරි මොලේ..

මේ ඇද්ද බං බියර් 5ක්?


මං ගාව එච්චරයි බං තිබුනේ සල්ලි


මේ මම ගාව සල්ලි ටිකක් තියනවා

තව ගේමුද?

එපා එපා 

පිස්සුද යකෝ සුදු කොඩි දාගන්නද හදන්නේ?
දන්නවානේ අපේ කාලකන්නි බීගත්තම

ඔව් ඒකනං ඇත්ත


එහෙනම් ටිකක් නාලා එමු නේද?


හුටා කලිසං ගත්තට තුවායක් ගත්තේ නෑ නේ


නොදකිං තොපි නං මෙලෝ රහක් නෑ


ඇයි යකෝ මට කියන්නේ උඹ අරං එන්න එපැයි


හරි හරි දැන් මොකද කරන්නේ කියලා කල්පනා කරපං


ම්.... ඉතින් අපි ජංගි පිටින් නාමුකෝ

යද්දි අරන් ආපු එක එයිට උඩින් ඇඳගෙන යං

ආ ඒකත් අවුලක් නෑ


අපෝ ජංගි පිටින් පිස්සුද මට නම් බෑ


අනේ මේ කෝටුවෝ තොට ඕන නං තුවායක් අරන් වර

අපි නානවා ජංගි පිටින්

හරි හරි උඹලා නාපල්ලා මම ඉන්නම්


තෝ ඕන මගුලක් කරගං


බලපංකෝ බං මුගේ මනමාලකම

යකෝ මිස් වර්ල්ඩ් එන්නේ නෑ වැල්ලට

ආවත් තෝ දිහා නං බලන්නේ නෑ


දැක්කත් හොයාගන්න බෑනේ මුගේ සයිස් එකට


ඔව් පේන්නේ නෑනේ පැත්තට


හරි හරි මූට වැඩක් දෙමු එහෙනම්


මම ඉන්නම් මේවා බලාගෙන


ආ ඒ අදහසත් හොඳයි ඉතින්


ඔව් එහෙනම් එහෙම කරමු


මමයි ඇටකිච්චයි රංගයයි කොටයි නාන්න බැස්සා

අවුලක්ම නෑ මූදත් එච්චර සැර නෑ
මට ගොඩක් පීනන්න දන්නෙත් නෑනේ ඒක හින්දා
ශේප් එකේ වැඩි දුර යන්නේ නැතිව හිටියා
රංගයයි කොටයි තරඟෙට පීනනවා
මමයි ඇටකිච්චයි දියබුං ගහනවා

හුටා දැන්නේ මකත් උනේ

නියම සාතන්ව තියලා ආවේ කෑම බීම එක්ක.

ඒ......යි රංගයෝ මෙහේ වරෙං යකෝ 

තොපි මගුලේ යනවද?
අරහේ ඉවර වෙලා ඇති ඔක්කොම

ආ. ඔව්මයි

නොදකිං ඕකට කෝටුවා කියලා කව්රු දැම්මද මන්දා නම
මෙලහට ඔක්කොම ඉවරද දන්නේ නෑ?

යමං යමං ඉක්මනට


අපි යද්දි මූ බීයර් එකකුත් බොන්න අරන්

බයිට් එකෙනුත් බාගයක් ඉවරයයි

ආ.. සක්කිලියෝ තෝ ඔක්කොම කෑවද?


නෑ බං මේ තියෙන්නේ තව


ඇයි යකෝ මේක ලෙවකන්නත් මදිනේ


නොදකි තෝව නං කොටියම කන්න ඕනා


දීපිය ඕක මෙහෙට

කොටා උදුරගත්තා බයිට් එක

දැන් ඕක නිකන් බීපිය

අපිට මේක තියලා

ඒයි ඕවා ඇරලා ගනිංකෝ


ආ මෙන්න


අපේ සෙට් එකටම කෝටුවා එක්ක මල

ඇයි ඉතින් මූ බයිට් එක කාබයිට් කරලානේ
නොදකිං අපිත් ආස්සරේ කරන උන්

සෙට් එකම බියර් ගහලා දැන් පදමට ෆන් වේගෙන එන්නේ

රංගයා මොනවද කියනවා කොටා එක්ක
මමයි ඇටකිච්චයි ඔහේ බලාගෙන ඉන්නවා
කෝටුවා පවනේ ඉන්නවා බයිට් එකට කෙල හල හල
ලොවෙත් දෙන්නේ නම් නෑ ඕකට 

එක පාරටම රංගයා නැගිටලා කෝටුවගේ බෙල්ලෙන් අල්ල ගත්තෙ නැතෑ


ඒ එක්කම කොටා නැගිටලා කකුල් දෙකෙන් අල්ල ගත්තා


ඒයි ඇටකිච්චෝ ගලවපිය මුගේ කලිසම


ආ හරි දැන් ඉතින් බීලානේ 

කෝටුවාව නාවන්න යන්නේ

අඩෝ එපා බන් මට නාන්න බෑ බං

අනේ පැත්තකට වෙලා මට ඉන්න දීපල්ලකෝ

දැන් ඉතින් මොනා කිව්වත් වැඩක් නෑනේ

අද මූව නාවලා තමයි ගෙදර යවන්නේ

හූ හූ කෝටුවට හොඳ වැඩේ 

ඇටකිච්චෝ ඉක්මන් කරපිය නැත්තං ඕකා පනියි

ඉඳපිය තොට අවලමා

තෝ අපේ බයිට් එක කාබයිට් කරා නේද?
දැන් ඉතින් ඉඳපිය තෝව කාබසිනියා කරන්න

අනේ එපා බං කිව්වම අහපල්ලකෝ

අයියෝ බේරගනියෝ

මොන ඉතින්...

කොච්චර කෑ ගැහුවත් වැඩක් නෑනේ
ඇටකිච්චා ගැලෙව්වා කෝටුවාගේ කලිසම
එතකොට තමයි තේරුනේ මූ නාපු නැති හේතුව

මෙන්න මූ ජංගි දාලා නැතෝ..................


හූ හූ හූ......


වෙන මොනවද ඉතින් කට්ටියම වැලි ගොඩේ පෙරලි පෙරලි එකම හිනාවයි

කෝටුකිතයියට වස නෝන්ඩිය

අම්මෝ මට නම් හිනා වෙලා වැඩිවෙලා හරිම අමාරුයි බං 


ඔව් බං පපුවත් රිදෙනවා


නොදකිං කාලකන්නියා තෝ වගේ සක්කිලියෙක් යකෝ


අඩෝ කැත වැඩ කරන්න එපා යකෝ 


පල යන්න තෝ නේ කැත වැඩ කරන්නේ 


දැන් ඉතින් ඔහොම ඉඳපිය අපි නාලා එනකල් ගල් මූසලයා


ආයෙත් කෝටුවාට බැන බැන අපි ගියා නාන්න

නාලා එද්දි ඌ ඉතුරු ටිකත් කාලා
ඌටම ඔක්කොම කන්න කියලා අපි ඇඳුම් ඇඳගෙන ගෙදර ආවා

------------------------


මේ අපි යනවා බං දැන් නම් මහන්සියි


හරි හරි පස්සේ සෙට් වෙමු


කෝල් එකක් දෙන්නම්


එල


මමත් යනවා එහෙනම්


අපි දැන්ම යන්න ඕනද?


තව ටිකක් ඉමු නේද?


ඔන්න ඉතින් මුන් සෙට් එක මට වදේ ගහන්න ගත්තා

මේ යමල්ලා යකුනේ මට වද නොදී
තොපි නම් සාතන්ලා ටිකක්

හරි හරි අපි යනවා


එල 

පරිස්සමින් පලයල්ලා

------------------------------


ආව ගමන් ඇඳුම් ටික හෝදන්න දාලා මම ගියා නාගන්න


පුතේ.....

මේ ඔයාට කෝල් වගයක් ආවා

කාගෙන්ද අම්මේ?


දන්නේ නෑ

මම බැලුවේ නෑ

හා හා මම නාලා ඇවිල්ලා බලන්නම්


නාගෙන ඉවර වෙලා ඔලුවත් පිහාගෙන සරමත් ඇඳන්

කුස්සියට ගියේ කන්න මුකුත් තියනවද කියලා බලන්න
ඇයි ඉතින් වතුරේ ඉඳලා බඩගිනියි හොඳටම
යද්දි අම්මා කැන්ද රොටීයි හදලා තිබුනා
ඒකත් කාලා තේ එකකුත් බීලා
කාමරේට ගිහින් චාජරේට ගහලා තිබුන ෆෝන් එකත් අතට අරන් බැලුවේ කව්ද කතා කරලා තියෙන්නේ කියලා

ම්... පළවෙනි කෝල් එක රට ඉන්න යාළුවෙක්ගෙ

අනිත් එක යශෝදරාගෙන්

තව ටිකක් බැලුවම කෝල් දෙකක්ම අරන් තියනවා


මොකක්ද දන්නේ නෑ නඩුව?


මම ගත්තා කෝල් එක ආයෙමත්


--------------------------------------------------


ඊලඟ කොටසට මෙතනින්


ඉස්සෙල්ලා කොටසට මෙතනින්
















No comments:

Post a Comment

ඔයාලගේ අදහස් අපිට ගොඩක් වටිනවා